ביתר • רובינשטיין מול וייסברג

    גואל ועקנין 4 Comment on ביתר • רובינשטיין מול וייסברג
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות


    עם פתיחת החדר של פקיד הבחירות בביתר התייצב חיים וייסברג והגיש טפסי התמודדות לראשות העיר.

    וייסברג, לשעבר מנהל פנות הציבור בסניף אגודת ישראל בירושלים מתכונן להתמודד על ראשות העיר מול מאיר רובינשטיין ו"לתת לתושבים להחליט מי מועדף עליהם".

    בראיון לקול חי לפני כשבוע אמר וייסברג כי הוא "כבר 15 שנה לא שייך לשלומי אמונים" ועל כן אין הוא מציית למאיר פרוש שהוא גם קרוב משפחה ממדרגה ראשונה.

    ויסברג אומר היום לקול חי כי "הבטחתי לתושבי העיר ללכת עד הסוף ולדאוג שתהיינה בחירות בעיר. החסידויות סגורות עם רובינשטיין ואנחנו יודעים איך נעשו החתימות אבל בתוך הקהילות ישנה תסיסה גדולה ואפילו מול דגה"ת זה עדיין רחוק מסגירה.

    הציבור רוצה שינוי כי לא נעשה כאן כלום במשך 5 שנים. לא בתעסוקה, לא בחינוך, לא בבריאות. בשעות הלילה אין רופא בעיר ועל כל בעיה צריך להגיע לירושלים והיו מקרים שנגמרו בסכנת נפשות. ישנו מבנה עומד ריק ושומם וצריך רק לשפץ אותו ולהתחיל לעבוד ולא ברור מדוע 3 שנים לא עושים כלום.
    יש לטפל באופן קריטי בתופעת הנוער הנושר. אין צורך באמצעים אלימים, צריך להקים כאן 2-3 מרכזי תעסוקה עבורם ואז הם לא יהיו פנויים לעשות שטויות. כשהם יהיו תחת פיקוח כל השבוע אז גם בשבת תהיה עליהם שליטה. ישנם תושבים בעיר שמפחדים לצאת מהבתים בגלל הנוער הזה שמשתולל ברחובות ומציק לתושבי העיר.
    כאן לא מדובר בעיר שגופי תורה תלויים בזה ולכן אין חשש מקיום בחירות וממה שאני יודע גם רב העיר הרב אורדנטליך אומר שכאן ישנה שאלה מי ינהל את העיר ועל רבנים לא להתערב בזה וכי אינו תומך בשום מועמד. זה הדבר הנכון ביותר לעשות, שתושבי העיר יחליטו מי ינהל את העיר.
    אינני יוצר מחלוקת בעיר, קיום בחירות בעיר לא נחשב למחלוקת ואני לא אתן את ידי למחלוקת.
    מה שאני צריך ברמה הכספית לצורך ההתמודדות יהיה לי. מעולם לא ביקשתי מאדם שקל לצורך ההתמודדות".

    מלבד הבחירות לראשות העיר לא ברור עדיין מי יתמודד בבחירות למועצת העיר. 'טוב' מתמודדת, וכן 'דגל התורה'. הנעלם הגדול הוא האם ש"ס תתמודד שוב עם הקהילות החסידיות ברשימה משותפת או שתרוץ עצמאית.

    האזינו לחיים וייסברג בראיון לבצלאל קאהן



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני קורא לכל אנ"ש חח"ל ולכל ביתר עילית להצביע לראשות העיר את הרב חיים וייסברג שליט"א
      שבזכותו סוף סוף לעיר יותר טובה כנאה לעיר החסידות ואני פורש כעת מהמרוץ לראשות העיר אני ראש העיר שלא יעשה כלום בקדנציה הבאה.

    2. 3

      אני מצביע אך ורק רובינשטיין ! איש עשייה
      למען התורה והיראה